Articole recente
recent

Pest Repeller de la Top Shop - poate alunga gandacii?

Daca aveti o problema cu gandacii de bucatarie, sigur ati vazut de cateva ori videoclipul de mai jos. Si, foarte probabil, v-ati pus intrebarea: "Oare este eficient, asa cum sustine reclama?". Ei bine, in randurile de mai jos va voi povesti experienta mea personala cu acest aparat cu ultrasunete.


Am cumparat acest aparat dupa multe ezitari, din magazinul Top-Shop Brasov. Prima incercare de achizitionare a esuat deoarece baiatul aflat la acel moment dupa tejghea a recunoscut ca aparatul este eficient contra rozatoarelor, in cazul gandacilor de bucatarie efectul fiind ... mai putin vizibil. La a doua incercare am gasit o domnisoara care ne-a asigurat ca efectul este asigurat si impotriva gandacilor de bucatarie, dar dupa o utilizare continua de cel putin 6 saptamani.

Asa ca l-am achizitionat la aceasta megaoferta de 2 aparate la pret de 100 lei!

In mod vizibil, aparatul are 2 led-uri, unul verde si unul rosu, dar se presupune ca atunci cand led-ul verde este aprins, aparatul emite ultrasunete care alunga gandacii de bucatarie. REPET: aparatul nu omoara gandacii de bucatarie, ci ii alunga, urmand ca dupa o anumita perioada neintrerupta de utilizare a aparatului, acestia sa nu mai revina in locul cu pricina.

Puteti citi descrierea produsului pe site-ul top-shop

Timp de 2 luni, zi si noapte, neintrerupt, cele 2 aparate au stat in priza.

EFECTUL? Numarul gandacilor care ne vizitau apartamentul parca a crescut! Daca nu a crescut, sigur a ramas identic. Acestia nu au fost deranjati nici macar cat sa-si scurteze plimbarile prin apartamentul nostru, nu mai vorbesc sa ne evite. 

Dar un efect tot s-a vazut: nu a venit niciun soarece (desi nici inainte nu am avut asa ceva :)), si nici acum, dupa ce am aruncat aparatele la gunoi nu avem asa ceva!

Daca aveti experiente cu acest aparat, va rog sa le expuneti mai jos, indiferent ca ele sunt pozitive sau negative, pentru ca pe site-ul unde sunt vandute probabil sunt tot o extensie a marketing-ului!

14 comentarii:

  1. Buna zius ,eu astazi am cumparat doua aparate si chiar vrea sa va vad ce efect au ,dar cam cata durabilitate au ,poate sa- mi spuna cineva ,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inutil.Zero.Sobolanii p.pervaze.Stam in camp la casa 5aparate mari cu baterii5.Noroc cu cainii care ii alearga si ii prind p sobolani.Am trait s-o vad si p-asta 👍🤣

      Ștergere
  2. E O MARE TEAPA APARATUL ASTA..AM CUMPARAT SI ..ARATA BINE..ATAT.
    IN REST GANDACII SUNT PREZENTI CA SI INAINTE...DACA NU DAI CU OTRAVA.
    BANI ARUNCATI..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este bun deloc impotriva soarecilor ! Am chiar doua in aceasi camera si soareci trec pe langa el si vin si mai des acum ! Cred ca ii cheama nu ii alunga ! Vrajeala ca merge dupa doua, trei saptamani e doar asa ca sa nu mai aveti dreptul la retur care este de 15 zile, el in mod normal daca ar emite ultrasunete ar trebui sa alunge imediat dupa ce este bagat in priza! Nu recomand !

    RăspundețiȘtergere
  4. ESTE O MARE TAPA NU POT SA INTELEG CUM POTI SA VINZI ASA CEVA MAI ALES LA TV PROTECTIA CONSUMATORULUI UNDE ESTE?

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord. Acest minunat aparat numit Pest Repeller reprezintă triumful firmelor mincinoase asupra omului de bună credință.
    Dealtfel, tot ceea ce am achiziționat prin Teleshopping s-a dovedit a fi o mare înșelătorie: aparatul de curățat cerumenul, pastilele Fill Slim...

    RăspundețiȘtergere
  6. era cat pe ce sa il cumpar...dar m-am gandit ca e cam tras de par ca alunga soareci, gaze, tot. Asa ca am zis: ia sa vad ce pareri au altii. Eu stau la casa, ar trebui ca dupa ce pun aparatul, sa nu mai existe nici macar o furnica pe o raza de...cat zic ei. Putin probabil, logic gandind. Va multumesc ca v-ati impartasit experientele astfel incat sa nu creasca numarul de tepe, pe cat posibil. Eu sigur nu-l mai iau... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mihai. este o mare teapa. eu am cumparat doua si le-am pus in functiune in acelasi timp. nu au nici un efect. intr-o seara un gandac statea chiar pe aparat. nu va recomand sa le cumparati. bani aruncati pe fereastra.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si la noi la fel. O mare teapa. Se plimba nestingheriti gandacii chiar pe langa el. Parca ii atrage! Nu recomand! Bani aruncati pe fereastra! Minciuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cumpărat aparatul in 2014. Sunt 4 ani de când nu mai am gândaci de bucătărie, în condițiile în care blocul e plin. Adică îi văd în lift, pe hol...Dar efectul apare după câteva săptămâni. La început intr-adevar se plimbau pe lângă aparat. Ieri S-a stricat. A funcționat 4 ani in permanenta. As vrea sa iau altul sper sa gasesc la fel. Model TS-0614A.

      Ștergere
  9. Hmmmm.... Teapa curata....nu pare sa aiba nici un efect....gandacii par un pic dezorientati... atata tot

    RăspundețiȘtergere
  10. Am cumparat doua bucati. Cea mai mare teapa luata, reclama mincinoasa sub ochii impasibili a celor de la Protectia consumatorului. Din luna ianuarie stau in priza permanent fara nici un efect. Este adevarat ca le-am cumparat din Bucuresti si le-am pus in folosinta intr-o alta tara. Ma gandesc ca gandacii de acolo nu cunosc romana. Una peste alta, bani aruncati, efect zero, dar ce ma deranjeaza este lipsa de reactie a autoritatilor. Macar sa interzica reclama.

    RăspundețiȘtergere
  11. Efect=0 garantat. Ba chiar ai impresia ca ii înmulțește... MARE TEAPA

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună! Referitor la acest aparat de alungat șoriceii... Aveam un șoricel sau mai mulți pe sub o podea veche și ii auzeam mereu alerg pe sub podea, având acasa un astfel de aparat m am gândit sa l testez... După o zi vreau sa va spun ca nu i am mai auzit pe sub podea... Deloc!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.